نوین

نوین


 

به کمک این آموزش می توانید در ویندوز های مختلف که این امکان را دارند
( XP , Vista , 7 ) از صفحه نمایش خود عکسی نهیه نمایید ( اسکرین شات ) . امکانات مورد نیاز سیستم شما یک عدد ماوس و کیبورد سالم می باشد که مراحل کار را تکمیل می کنند.
این عکس برداری تنها با دو کلیک انجام خواهد شد و در ارائه مطالب آموزشی و تبلیغاتی کاربرد بسیاری دارد.
منظور از اسکرین شات این است که هر آنچه شما در
صفحه مانیتور خود می توانید مشاهده کنید در قالب یک عکس در خواهد آمد و بدون افت کیفیت می توانید آن را به دیگران نشان دهید …
 
عکس برداری در ویندوز XP :
برای این کار آنچه را که می خواهید در تصویر اسکرین شات وجود داشته باشد روی صفحه نمایش خود ظاهر کنید. سپس از روی صفحه کلید خود “PrintScreen” را بزنید (برای اطمینان دو بار بزنید). سپس برنامه Paint را از شاخه ی
Start Menu > All programs > Accessories > Paint باز کنید و کلیدهای Ctrl+V را بزنید. مشاهده می کنید که صفحه نمایش شما به پینت منتقل می شود اکنون می توانید تصویر را ذخیره کنید و از آن استفاده کنید.
عکس برداری در ویندوز Vista :
1.       در اینجا به نرم افزار Snipping Tool نیازمندیم.
2.       از شاخه زیر این نرم افزار را باز کنید :
3.       Start menu > All programs > Accessories > Snippingtool
4.       اکنون با ماوس دور پنجره مورد نظر را کادر بکشید
5.       حال تصویر تهیه شده را
 
 
در دنیای امروز عطرهای مختلف همانند لباس‌هایی كه برای پوشیدن انتخاب می‌كنیم صرف‌نظر از تفاوت‌های زیادی كه دارند تابع قوانین فصلی هستند و به عبارت دیگر گرما یا سرمای هوا و همچنین وجود رایحه گل‌های بهاری یا هر عامل دیگری كه ناشی از تغییرات فصلی است می‌تواند بر شدت یا نوع رایحه‌ای كه در محیط استشمام می‌كنید تاثیرگذار باشد.
از این رو توصیه می‌شود كه در انتخاب عطر، شرایط آب و هوایی و به عبارتی تغییرات فصلی را نیز مورد توجه قرار دهید.
از آنجا كه در فصل زمستان مولكول‌های تركیبات الكلی فرار نبوده و تا حدودی ساكن و بی‌حركت هستند، بنابراین معمولا در فصول سرد سال عطرها از ثبات بیشتری برخوردار خواهند بود. با توجه به آنچه گفته شد بهتر است برای این فصول از رایحه‌های ملایم و خنك كه حاوی تركیباتی چون ادویه‌های شرقی، عسل، وانیل، شكلات و قهوه و همچنین عصاره گل‌ها و گیاهان مختلف هستند، استفاده كنید.
اغلب عطرهایی كه حاوی این تركیبات هستند نوعی احساس آرامش و اطمینان و دلگرمی را در افراد ایجاد خواهند كرد. فصل زمستان اغلب موجب ایجاد نوعی احساس افسردگی در افراد خواهد شد و براساس نتایج به دست آمده از تحقیقات انجام شده كمبود ویتامین در افراد مختلف در فصول سرد سال بشدت افزایش می‌یابد، بنابراین با رایحه‌ای كه در محیط اطرافتان رایحه گرم و دلپذیر ایجاد كند، می‌توانید به آن تا حدودی بر این احساس ناخوشایندی كه در وجود شما بوجود آمده است، غلبه كنید.
اما اگر شما از جمله افرادی هستید كه احساس می‌كنید رایحه عطری كه می‌زنید را تنها برای مدت زمان كوتاهی می‌توانید استشمام كنید به شما توصیه می‌كنیم پیش از این كه به قسمت مشخصی از پوست خود عطر را اسپری كنید، آن قسمت از پوست را كمی كرم بزنید.
استفاه از عطرهای زمستانی در فصول گرم سال اغلب با نتیجه مشابهی همراه نخواهد بود. شدت این نوع رایحه‌ها وقتی با سطح پوست بدن در تماس باشند افزایش خواهد یافت و از این رو می‌توان گفت كه این نوع عطرها نمی‌توانند گزینه مناسبی برای فصول گرم سال باشند، البته براساس نظرسنجی‌های انجام شده عطرهای زمستانی یكی از پرطرفدارترین و خوش بوترین عطرها هستند.
اگر بخواهید این نوع عطرها را در فصول گرم سال مورد استفاده قرار دهید بهتر است از آنها در تركیب با نوعی رایحه دیگر استفاده كنید تا ثبات بیشتری داشته باشند.
پس اگر به دنبال انتخاب یك عطر خوب زمستانی هستید بهتر است از رایحه‌های گرم ملایم انتخاب كنید كه نه‌تنها می‌توانید از احساس گرمی آنها برای ایجاد نوعی احساس آرامش و اطمینان خاطر بهره گیرید، بلكه می‌توانید برای مدت زمانی طولانی از بوی مطبوع و ملایم این رایحه لذت ببرید.
 ذخیره کنید. اکثریت مردم دوست دارند که برای همه شناخته شده باشند. همه دوستشان داشته باشند و بتوانند روی همه تاثیر بگذارند…
اکثریت مردم دوست دارند که برای همه شناخته شده باشند. همه دوستشانداشته باشند و بتوانند روی همه تاثیر بگذارند. دوست دارند وقتی حرفی می زنند مورد توجه دیگران قرار گیرند. در کل توجه را همه دوست دارند اما برخی خیلی زیاد دوست دارند. از این رو گاهی دست به کارهایی می زنند که شاید به نظر خودشان ایجاد جلب توجه کند و بتوانند از این طریق دوست داشتنی شوند اما همین سری کارها گاهی نه تنها باعث دوست داشتنی تر شدن نمی شود، بلکه ممکن است باعث ایجادتنفر در دیگران گردد.
از جملۀ کارهایی که افراد فوق الذکر انجام می دهند می توان به مدلهای عجیب و غریب لباس ومو در محلهای نامتناسب، گفتار ناپسند در مقابل جمع، نشان دادن توانایی های بالقوه، گاهی دعوا و بحث و جدل و گاهی مسخره کردن دیگران اشاره کرد.
حتما شما هم این گونه افراد را زیاد دیده اید.
و اما راههایی برای دوست داشتنی شدن:
کار خاصی نکنیم و همانگونه که هستیم باشیم و به واسطۀ اعمال عجیب و غریب، باعث جلب توجه دیگران نشویم.
ادب و احترام همیشه باعث جلب توجه و علاقۀ دیگران است.
بیهوده حرف نزنیم وفقط وقتی که جای حرف زدن ماست، جمله ای بگوییم.
پاکی و زیبایی، یکی از رموز تاثیرگذاری است.
دیگران را به سخره نگیریم چرا که باعث تنفر جمع نسبت به خودمان می شویم زیرا افراد خود را به جای فرد مورد تمسخر قرار گرفته می گذارند.
شاید مطرح کردن چند راهکار فوق برای خوانندگان فهیم و کاملی همچون شما کمی احمقانهبه نظر برسد اما اینطور نیست. حقیقت همین است. نیازی به فرمولهای پیچیده و استفاده از ادکلن های عجیب نیست. سادگی عین زیبایی است. لئوناردو داوینچی می گوید:
Simplicity is the ultimate sophistication یعنی سادگی و بی آلایشی نهایت کمال است. یک ظاهر ساده دلالت بر ذهنی ساده دارد و ذهنی ساده یعنی عاری از آلودگی. لذا از آنجا که زیبایی جذب زیبایی میشود و هرگز جذب آلودگی نمی شود، اذهان زیبا را به سوی خود جذب کرده و باعث دوست داشتنی شدن (!) می شویم.
مطالب مرتبط :
6.        
 
وقتي ماوس گم مي شود با كيبورد پيداش كنيد
 
ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد که به هنگام کار با کامپیوتر به ناگاه مکان‏نما یا نشانگر ماوس را بر روی صفحه مانیتور گم کنید و با مقداری تلاش و تکان دادن ماوس مجدداً آن را پیدا کنید. این موضوع به ویژه برای کاربرانی که با ضعف بینایی روبرو هستند بیشتر رخ می‏دهد. در کلیه نسخه‏های ویندوز امکانی وجود دارد که از طریق آن می‏توانید با فشردن یکی از کلیدهای کیبورد نشانگر ماوس خود را پیدا کنید. در این ترفند قصد داریم به معرفی این ترفند ساده اما کاربردی بپردازیم.
بدین منظور:
از منوی
Start به Control Panel بروید.
اطمینان پیدا کنید حالت مشاهده صفحه بر روی
Classic تنظیم شده است.
سپس به قسمت
Mouse مراجعه کنید.
در پنجره باز شده، به تب
Pointer Options بروید.
در این صفحه تیک آخرین گزینه یعنی
Show location of pointer when I press the CTRL key را بزنید.
سپس بر روی دکمه
OK کلیک کنید.
از این پس در هر جایی از محیط ویندوز که باشید با فشار دادن کلید Ctrl از روی کیبورد، دایره‏ای دور مکان‏نمای ماوس ظاهر می‏شود که شما را در پیدا کردن مکان‏نما یاری می‏دهد.
پاک شدن Folder Options
یکی از مشکلاتی که به تازگی گریبانگیر بسیاری از کاربران سیستم عامل ویندوز ایکس پی شده است که ویروسهای زیادی سبب به وجود آمدن آن شده اند، حذف گزینه Folder Options و همچنین بخش Run از سیستم عامل ویندوز است.
این مشکل حتی پس از پاکسازی ویروس نیز پابرجاست و شاید مجبور شده اید تنها به همین خاطر ویتدوزتان را مجدداً نصب کنید.
در این مطلب قصد داریم شیوه حل این مشکل را در یک فایل آموزشی تصویری ارائه کنیم.
آموزش به صورت فایل تصویری فلش تهیه شده است و به صورت کامل شما را در بازگرداندن
Folder Options و بخش Run ویندوز راهنمایی میکند.
Add or Remove Folder Options in Windows XP | Learn Flash | Direct Link
بسیاری از زوجهای جوان به دلیل عدم آشنایی و در پاره ای از موارد نبود آگاهی کا فی درباره نحوه برخورد باروابط عاطفی و زناشویی بین همسران ، با مشکلاتی مواجه هستند، که متاسفانه این مشکلات در برخی از موارد تبدیل به بحران های خانوادگی می گرد که آثار آن در معضلاتی همچون افزایش آمار طلاق در جامعه ، تنوع طلبی جنسی و…. قابل مشاهده می باشد
با هدف پیش گیری از ایجاد این گونه مشکلات و با احترام به حریم خانواده ، جهت افزایش دانایی زوجهای جوان و کمک به بهبود واستحکام روابط همسران اقدام به تهیه و ارائه مطلب زیر نموده است .
سئوال :
آیا دوش گرفتن بعد از رابطه جنسی از بارگیری جلوگیری می کند؟
شنیده ام که دوش گرفتن بعد از رابطه زناشویی از بارداری جلوگیری می کند؛ آیا این مسئله صحت دارد؟
پاسخ :
خیر این مسئله درست نیست ؛ متاسفانه بخاطر همین مسائل نادرست و عامیانه است که زنان بسیاری دچار بارداری های ناخواسته می شوند. اگر اسپرم همسر شما قوی باشد به گردنه رحم شما وارد شده و حتی داخل رحم شده و تخمک را بارور می سازد. اگر شما دارای رحم و تخمک های حساسی هستید حتی اگر اسپرم قوی هم نباشد می تواند تخمک را بارور کند. فقط کافی است که به یکی از تخمک ها برسد!
برای جلوگیری از بارداری روش های مختلفی وجود دارد. به شما پیشنهاد می کنم که همزمان از دو روش برای جلوگیری استفاده کنید . با مشورت با پزشک متخصص تان می توانید روشی را انتخاب کنید که به وضعیت جسمی و نوع زندگی تان بیشتر سازگار باشد. شاید تصمیم بگیرید که از قرص های ضدبارداری یا حتی عمل جراحی دیاگرام استفاده کنید. اما حتما ابتدا با متخصص تان مشورت کنید
اگر در یک رابطه خنده وجود داشته باشد، می توان نتیجه گرفت که آن ارتباط سالم است. زمانی که خنده و شادی متوقف شود، ارتباط به لبه پرتگاه نزدیک خواهد شد. اگر شما به دنبال آن هستید تا روابط رضایت بخش تری را چه در محیط خانه و چه در ارتباطات شغلی خود داشته باشید، باید به شادی و لبخند اهمیت داده و حس شوخ طبعی خود را نیز افزایش دهید.
در این قسمت شما را با ۵ تکنیک آشنا می کنیم که به واسطه آن هم می توانید حس شوخ طبعی خود را ارتقا بخشید و هم سلامت روابط خود را تضمین کنید.
۱- با تمرکز بر روی موضوعات جالب سعی در بیدار کردن حس شوخ طبعی خود داشته باشید. شاید این امر در مراحل اولیه قدری دشوار به نظر برسد، اما چیزی نخواهد گذشت که تمام اطراف خود را مملو از چیزهایی خواهید دید که باعث بیدار کردن حس خوشحالی در شما می شوند. با اتکا به این شیوه از زندگی خود نیز لذت بیشتری خواهید برد.
۲- اگر احساس می کنید که به تازگی خیلی کمتر از گذشته می خندید، شاید بهتر باشد که ارتباط خود را با افراد شوخ و با مزه بیشتر کرده و از افراد بی حوصله و غمگین فاصله بگیرید.
۳- یاد بگیرید که به برخی از کارهای خودتان هم بخندید. اگر این کار را نکنید، این حق را به دیگان می دهید تا به شما بخندند. بسیاری از افراد به دلیل ناامنی ها و ترس هایی که در وجود خود احساس می کنند، قادر به انجام یک چنین کاری نیستند. آنها از این می ترسند که در نظر دیگران احمق و فاقد صلاحیت جلوه کنند. به هر حال همه افراد در زندگی خود دچار اشتباه می شوند، اگر به اشتباهات خود بخندید آنها را کم اهمیت جلوه می دهید. همچنین این امر از جمله خصیصه های فطری انسان نیز قلمداد میشوند.
۴- عکس های جالب و جوک های بامزه را جمع کنید و بر روی در یخچال یا تابلوی اعلانات بچسبانید تا همه بتوانند آنها را ببینند و لذت ببرند. البته باید از انواع جوک های نژاد پرستانانه، برانگیزاننده جنسی و پلید صرف نظر کنید. باور کنید که بدون وجود یک چنین مسائلی باز هم می توانید بخندید. من به شخصه ارزشی برای مقوله های زشت قائل نیستم.
۵- از حس شوخ طبعی برای حل مشکلات موجود در روابط خود بهره بگیرید. زمانیکه در رابطه خود به بن بست می رسید، سر شوخی را باز کنید. یکی از دوستانم تعریف میکرد که چندی پیش با همسر خود مشاجره ای داشت. در گرماگرم بحث همسرش ناگهان حرف بدی به او زد، دوست من هم با شنیدن آن عبارت به همسرش گفت تو با بیان یک چنین عبارات زننده ای کمر مرا شکستی! ناگهان همسرش شروع به خندیدن کرد و خودش هم همین کار را ادامه داد. چیزی نمی گذرد که هر دو یادشان می رود که چرا با هم دعوا می کردند و همه چیز به حالت عادی باز می گردد.
باید توجه داشته باشید که شوخ طبعی ذاتی نیست و یک امر کاملاً اکتسابی میباشد. شما اگر بخواهید به راحتی می توانید حس شوخ طبعی خود را افزایش دهید. زمانی که این کار را انجام دهید به این نتیجه می رسید که روابطتتان غنی تر و مستحکم تر می شوند. مردم هم به چشم یک فرد جذاب تر به شما نگاه می کنند. این امر هم به نوبه خود سبب می شود که حس شوخ طبعی شما باز هم بیشتر ارتقا پیدا کند.
مطالعات جدید ثابت کرد که از اشک زنان بویی متصاعد می شود که هورمون تستوسترون مردان را کاهش می دهد و میل آنها به زنان را کم می‌کند…
به گزارش ایرنا و به نقل از تای ایندین نیوز، در ادامه این تحقیقات مشخص شد که این بو حتی زمانی که مردان اشک را نبینند نیز موثر است.
این برای نخستین بار است که ساختاری شیمیایی اشک و بوی ناشی از آن بررسی می شود و نتایج علمی آن در اختیار دیگران قرار گرفته است.
‘نوام سوبل’ محقق موسسه عصب شناسی در این باره گفت: ‘ ما مشخص کردیم که از اشک زنان سیگنال هایی به مردان در قالب بو منتقل می شود که این سیگنال تمایل مردان به زنان را کاهش می دهد زیرا به طور مستقیم روی هورمون تستوسترون مردان اثر می گذارد.’
در حالی که ارتباط انسان ها از طریق کلام و نگاه ثابت شده بود اما این تحقیق ثابت کرد که سیگنال های شیمیایی نیز حاوی اطلاعات بسیاری هستند که انسان ها از خود ساطع کرده و به طرف مقابل منتقل می کنند.
دانشمندان متوجه شده اند که اشک احساسی، حاوی پروتئین بیشتری نسبت به اشک معمولی است که از چشم خارج می شود در نتیجه بو و تاثیر بیشتری در کاهش میل جنسی مردان دارد.
سوبل گفت:نکته بسیار جالب این بود که دیدن اشک زنان هیچ احساسی اعم از اندوه یا همدردی را در مردان مورد آزمایش ایجاد نمی کرد.
در آخر معلوم شدن که اشک زنان در مردان همان تاثیری را ایجاد می کند که خرناس و بوی عرق مردان برای
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: بردی نشین ׀ تاریخ: یک شنبه 1 آبان 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , bardi.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com