نوین

نوین


به ترتیب زیر در روز آب بنوشید قبل از نوشیدن هر لیوان این جملات را زمزمه کنید، بسیار موثر است حتما امتحان کنید: لیوان اول: بامداد، پس از بیدار شدن از خواب خداوندا، سپاس تو را که بار دیگر به من طلوع خورشید را هدیه دادی، قول می دهم امروز هر جا که بودم مهری برسانم حتی با لبخندی، به من کمک کن، امروز را به شاهکاری بی همتا تبدیل کنم. لیوان دوم: 10 صبح افتخار می کنم که از امروز پاک ترین انسان روی زمین هستم. لیوان سوم : 12 ظهر من نظر کرده ی خداوندم. لیوان چهارم: بعد از ظهر خداوندا، تو را سپاس به خاطر برکاتی که به من بخشیدی، خزانه غیبت را به روی من و خانواده ام بگشای. لیوان پنجم: ساعت 4 عصر عشق الهی اکنون مرا ثروتمند و توانگر می سازد. لیوان ششم: ساعت 6 عصر به هر سو که می نگرم موفقیت به من لبخند می زند. لیوان هفتم: قبل از شام هر روز از هر لحاظ بهتر و بهتر می شوم. لیوان هشتم: قبل از خواب خداوندا، سپاس تو را که یک روز دیگر را به من هدیه دادی، کشور عزیزم ایران را در پناه خودت حفظ کن و صلح را در جهان حاکم فرما، خود و خانواده ام را به تو می سپارم، ای مهربانترین مهربانان، پروردگارا خوابی آرام به من هدیه بده و بدان که من عاشق تو هستم.

نظرات شما عزیزان:

تیموریان
ساعت22:42---7 آبان 1390
سلام .خیلی وبلاگتون قشنگه به فهیمه هم یه کم یاد بدید .
پاسخ:سلام نظر لطفتونه ،مرسي عزيزم حتماً .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: بردی نشین ׀ تاریخ: یک شنبه 1 آبان 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , bardi.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com